piątek, 26 października 2007

Siemanko :)

No to czas na pierwszego posta ;) Jako że bloga w życiu nie prowadziłem i to w sumie nie ma być blog typowy, na którym pisałbym o swoich emocjonalnych rozterkach i innych smętach, to za bardzo nie wiem co tu napisać. Tak więc po krótce co planuję tu umieszczać? Przede wszystkim recenzje mojego autorstwa. Jakie one będą? Na pewno ciekawe ;) Zresztą sami będziecie mieli okazję sprawdzić - wkrótce recka 'Palnet Terror'. Planuję też tu zamieszczać info o różnych wydarzeniach z kinem związanych, jak choćby noce filmowe, czy jakieś okazyjne bilety do kina. Jak mi się będzie chciało, to może i znajdą się tu jakieś mini recenzje odcinków seriali.

Oczywiście zachęcam do komentowania mojej twórczości i do polemizowania z nią :)

Pozdro ;)

4 komentarze:

szyjkowicz pisze...

pierwszy!
ha!, jest ja! wygralem!
fajnie pafffcio ze wpadles na pomysl, swietna sprawa, bede czytal, i komentowal, i ci wypominal ze za rzadko piszesz:)

Hzy pisze...

zycze Ci wiekszego zapalu ode mnie;]
skoro nastepny teskt bedzie o planet terror to bede mogl sie wypowiedziec, hehe, pzdr

Anonimowy pisze...

na którym pisałbym o swoich emocjonalnych rozterkach i innych smętach

Obraziłeś mnie..

pafffcio pisze...

na którym pisałbym o swoich emocjonalnych rozterkach i innych smętach

Obraziłeś mnie..


Nie zupełnie. Pisząc tamte słowa miałem raczej na myśli blogi, w których swoje wszelkiej maści żale wylewają nastolatki, pisząc teksty w stylu
'Rzucił mnie mój chłopak ;((((( A ja tak go kofffałam :((('
O blogowaniu wtedy pojęcie miałem znikome, więc obraz blogów w mojej głowie tak się właśnie przedstawiał. Teraz to się zdecydowanie zmieniło :) A Twojego bloga bym do wspomnianej wyżej kategorii nie zaliczył zdecydowanie. Fakt, piszesz może o swoich 'rozterkach' ale czyta się to z przyjemnością i zainteresowaniem.

Prześlij komentarz

 

Premiera miesiąca:

Premiera miesiąca
Tytuł: 'Wszystko, co kocham'

premiera: 15.01.2010


gatunek: dramat

reżyseria: Jacek Borcuch

scenariusz: Jacek Borcuch

obsada: Olga Frycz, Andrzej Chyra, Mateusz Kościukiewicz, Katarzyna Herman