niedziela, 24 lutego 2008

Najgorsze sceny filmowe ever

Już za niecałe 3 godziny rozpocznie się gala wręczenia Oscarów. Zanim jednak dowiemy się kto w ubiegłym roku zrobił najlepszy film, obejrzyjmy kompilację najgorszych scen w historii kina w sześciu kategoriach. Mnie osobiście rozwaliła najgorsza scena kaskaderska.



Na moment wróćmy jeszcze do Oscarów. Jeśli ktoś jest zainteresowany transmisją, to musi pokombinować. TVP nie raczyło pokazać gali na żywo, bo po co. Lepiej dać we wtorek skrót. Galę można obejrzeć na PRO7, Canal + oraz przez Internet za pomocą programu SopCast na kanale CCTV 6 Movies. Jeśli nie chce się Wam śledzić gali, to zaraz po jej zakończeniu planuję wrzucić tu wyniki najważniejszych kategorii.

I na zakończenie - wyniki ankiety , w której wypowiedziały się raptem 3 osoby, w której pytałem kto zgarnie najwięcej statuetek. Waszym zdaniem będzie to ktoś z tej trójki (wszystkie filmy po jednym głosie dostały): 'To nie jest kraj dla starych ludzi', 'Pokuta' i 'Michael Clayton'. Zobaczymy czy ktoś z Was trafił ;)

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

dawno mnie tu nie było i nie dość, że nawet nie załapałam się na ankietę (choć może i dobrze, bo za wiele bym nie miała do powiedzenia), to jeszcze jestem opóźnion z jedną recenzją;)
a'propos Oscarów to cieszy mnie nagorda Marion Cotillard. nie wiedziałam, że była nominowana, ale uważam, że zasługuje na nią bezdwóch zdań.
a co do Twojej ostatniej receznji: to o puzzlach to Twój pomysł?:)

Anonimowy pisze...

Hej : ) Co do Oskarów się tyczy to ja mogę powiedzieć tylko jedno. Baardzo ... bardzo.. mi smutno , że tak wspaniały polski film jak "Katyń" nie dostał Oskara : (

pafffcio pisze...

Dzięki za komentarze :)
Co do Oscarów, to moje zdanie jest już post wyżej, więc się tu nie będę rozwodził ;)
A jak chodzi o recenzję Pokuty, to tak, to o puzzlach to mój autorski pomysł :D A co, podobało się:>?

Prześlij komentarz

 

Premiera miesiąca:

Premiera miesiąca
Tytuł: 'Wszystko, co kocham'

premiera: 15.01.2010


gatunek: dramat

reżyseria: Jacek Borcuch

scenariusz: Jacek Borcuch

obsada: Olga Frycz, Andrzej Chyra, Mateusz Kościukiewicz, Katarzyna Herman