wtorek, 13 stycznia 2009

Blog Roku 2008

Wspominałem już przy okazji jednego z wcześniejszych wpisów, iż zgłosiłem bloga do onetowskiego konkursu na bloga roku, w kategorii kultura. Jak pewnie niektórzy zauważyli, od dzisiaj można na niego głosować. Aby tego dokonać należy wysłać smsa pod numer 7144 o treści: E00018. Oczywiście raczej nie łudzę się, że otrzymam ilość smsów, która zwali mnie z krzesła, nawet szczerze wątpię w przejście do następnego etapu. Jednak każdy pojedynczy głos byłby niezmiernie miłym wyróżnieniem i małą nagrodą za prowadzenie tego bloga oraz znakiem, że nie jest tu tak całkiem źle ;)
Smsy całkiem na marne nie idą, bo dochód z nich zostanie przekazany na opłacenie turnusów dzieci chorych na porażenie mózgowe. A wśród głosujących zostaną rozlosowane aparaty fotograficzne.

Bardziej w sumie niż na tych smsach zależy mi na głosowanie w ankiecie obok. Pytanie brzmi, czy spis recenzji na głównej stronie jest potrzebny. Jakiś czas temu założyłem osobną zakładkę ze spisem (patrz góra strony), stąd zastanawiam się czy zostawić ten na głównej. Decyzję zostawiam Wam, bo to w końcu Wy tu wchodzicie i czytacie i Wy macie się tu czuć dobrze.
A w wyniku poprzedniej ankiety na stronie głównej są obecnie tylko dwa posty.

Pozdrawiam serdecznie
Pawcio

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

ja już wszędzie rozpromowałam swojego bloga :D wszedzie gdzie mogłam oczywiście. następnym razem muszę zrobić jakąś kampanię, bo póki co jestem na 30 miejscu więc do pierwszej 10 trochu mi brakuje :D:D
życzę Ci powodzenia w kazdym bądź razie :**
co do ankiety obok to moim zdaniem spis jak najbardziej jest potrzebny,ale nie taki. Mógłbyś go jakoś pogrupować. Jakby nie było to recenzji nie będzie Ci przybywać tylko wręcz na odwrót. Ja z początku też miałam taki spis, no ale na dłuższą metę to nie wystarcza :P
pozdrawiam ;**

Anonimowy pisze...

gorąco zapraszam na nową kinową notkę "Dzień, w którym zatrzymała się Ziemia".
pozdrawiam ;**

Prześlij komentarz

 

Premiera miesiąca:

Premiera miesiąca
Tytuł: 'Wszystko, co kocham'

premiera: 15.01.2010


gatunek: dramat

reżyseria: Jacek Borcuch

scenariusz: Jacek Borcuch

obsada: Olga Frycz, Andrzej Chyra, Mateusz Kościukiewicz, Katarzyna Herman