środa, 1 kwietnia 2009

Kitsch Corner: 'Titanic 2'

Czy jeśli film zarobił na całym świecie ponad miliard dolarów można mieć nadzieję, że nikt nie zdecyduje się pokarać go sequelem? Niestety nie. Już jakiś czas temu pojawiały się informacje o rzekomym starcie zdjęć do filmu 'Titanic 2'. I jeszcze niedawno można było mieć nadzieję, że to tylko plotki. Niestety, wczoraj plotki potwierdziły się i oto przed Wami zwiastun drugiej części 'Titanica'. Jak widać to nie łódź, a Leonardo di Caprio okazał się być niezatapialny. A nie tak dawno słyszało się, że chce zerwać z wizerunkiem chłopca z plakatów...
Oczywiście zwiastun nie wygląda tragicznie, stąd jego obecność w KC może być trochę myląca, nie mniej jednak już sam pomysł wskrzeszania romansu wszech czasów jest co najmniej kiczowaty.



5 komentarze:

maxcine pisze...

hehe :D

kulka pisze...

chyba nagrali to jako mega news na prima aprilis :P

pafffcio pisze...

Ciiiii :P Miałem nadzieję że chociaż ktoś się nabierze ;) Filmik powstał już dawno, ale ja go chciałem prima aprilisowo wykorzystać. Ale chyba za rok muszę się bardziej postarać ;)

Pozdrawiam słonecznie :)

Josh pisze...

Ja był wysłał Harrego Stempera (Bruce Willisa), jako speca od odwiertów (Armageddon), żeby dokopał się do Leo, hi, hi

Agniecha pisze...

chyba powinnam zacząć patrzeć na daty ;P już miałam się tutaj powyżywać, ale spojrzałam na komentarze :D a tu psikus :D nie lubię prima aprillis :D
Ze względu na to, że nastał kwiecień u mnie na blogu bardzo radosny nastrój. W tym miesiącu tematem będą komedie wszelkiego rodzaju. Póki co możesz przeczytać notkę o filmie "Miss Agent".
Pozdrawiam i ślę buziaki ;**
filmy-wedlug-agniechy

Prześlij komentarz

 

Premiera miesiąca:

Premiera miesiąca
Tytuł: 'Wszystko, co kocham'

premiera: 15.01.2010


gatunek: dramat

reżyseria: Jacek Borcuch

scenariusz: Jacek Borcuch

obsada: Olga Frycz, Andrzej Chyra, Mateusz Kościukiewicz, Katarzyna Herman