sobota, 17 listopada 2007

Film o pszczołach

Pora na coś nowego - zapowiedź. Na początek film, który dla mnie jest filmem miesiąca, a mianowicie 'Film o pszczołach'. W przyszłości (zależnie od czasu i przede wszystkim chęci (na które możecie wpłynąć komentarzami :] )) będę tu wrzucał spis najciekawszych imho filmów jakie wchodzą w danym miesiącu do naszych kin.
Ale przejdźmy do konkretów. Na początek trailer:



I jak, podoba się?
Mi się podobało. Fakt, o fabule tu nic nie ma. Ale jak poszukacie trochę na youtubie to znajdziecie zwiastuny, które dają sporą nadzieję, na całkiem przyzwoitą animację, co ważniejsze nie pozbawioną humoru. Tak więc zapomnijcie o 'Pszczółce Mai', nadchodzi czas Barrego!

2 komentarze:

szyjkowicz pisze...

comi sie od razu nasunelo, to mysl: tos zapylil... nie ma co :)
a tak wiecej, to widzialem juz tutaj trailery do tego tutaj, i jakos mnie to nie zachecilo... ale ten trailer calkiem spoko. ale podejrzewam ze to tylko trailer. nie widzialem, wiec sie zbytnio nie wypowiadam, ale ja raczej na to nie pojde.
pzdr
ps. fajnie ze wrzucasz takie notki, z zapowiedziami i trailerami.

Anonimowy pisze...

zgadzam się z naszym amerykańskim przyjacielem;) mnie jakoś też szczególnie nie ciągnie na ten film...bajka jak bajka.
chyba jednak zostanę obrońcą Mai:)

Prześlij komentarz

 

Premiera miesiąca:

Premiera miesiąca
Tytuł: 'Wszystko, co kocham'

premiera: 15.01.2010


gatunek: dramat

reżyseria: Jacek Borcuch

scenariusz: Jacek Borcuch

obsada: Olga Frycz, Andrzej Chyra, Mateusz Kościukiewicz, Katarzyna Herman