czwartek, 15 listopada 2007

'Nosferatu, symfonia grozy' czyli klasyka horroru w Zamku

Jak widać po tytule posta coś dla fanów horroru. W najbliższą środę, 21.11.07 godz. 19.30 w Sali Wielkiej odbędzie się pokaz 'Nosferatu, symfonia grozy'. Ja od siebie powiem tylko, że raz ten film prawie zobaczyłem - prawie, bo pół ekranu mi ludzie zasłaniali, a napisy były po niemiecku... Film jest jakby kto pytał niemy ;D Data produkcji 1922. Ale tyle ile widziałem pozwoliło mi się zainteresować tą produkcją bardziej. Tak więc jak ktoś chętny, to niech napisz w komentarzach, czy odezwie się jakkolwiek inaczej. Ceny biletów podanej nie znalazłem, więc pewnie za free :D

1 komentarze:

szyjkowicz pisze...

fajna sprawa:) dla pafffcia, fana filmow grozy i nie tylko cos kurat :)nigdy nie widzialem niemego filmu grozy, ciekawe jakto wyglada, a szczegolnie gdy produkcja jest 1922:) jesli pojdziesz, napisz jakie wrazenia, bom ciekaw:)

Prześlij komentarz

 

Premiera miesiąca:

Premiera miesiąca
Tytuł: 'Wszystko, co kocham'

premiera: 15.01.2010


gatunek: dramat

reżyseria: Jacek Borcuch

scenariusz: Jacek Borcuch

obsada: Olga Frycz, Andrzej Chyra, Mateusz Kościukiewicz, Katarzyna Herman