poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Blog Day 2009

Blog Day 2009

W zeszłym roku ten dzień przegapiłem, w tym roku nie zamierzam. Powszechnie wiadomo, że każdy na tym świecie ma jakiś swój dzień. Blogerzy nie gorsi i takowy również posiadają. A jak go świętują? Oto kilka zasad:
  1. Znajdź 5 blogów, które Tobie wydają się interesujące.
  2. Powiadom 5 innych blogerów, że zapraszasz ich do zabawy w BlogDay 2009.
  3. Napisz ktrótki opis polecanych blogów i zamieść link do nich.
  4. Opublikuj wpis w BlogDay (31 sierpnia).
  5. I użyj tagów BlogDay - link:
    http://technorati.com/tag/blogday2009 oraz linku do oficjalnej strony BlogDay: http://www.blogday.org
Przyznam szczerze, że ciężko było mi wybrać 5 blogów, które są najbardziej interesujące. W końcu, gdyby takie nie były, nie byłoby ich też na liście obok. Ale udało się. Starałem się, aby blogi na poniższej liście były różnorodne, nie tylko filmowe, a także w miarę regularnie aktualizowane. Wymieniam je w kolejności od tego, który czytam najdłużej.


dwie kropki a trzecia po m.
Niezwykle trudno napisać mi o czym jest ten blog, bo nie chcę aby było to banalne. Tak więc napisze krótko. O życiu. Poza tym pod wieloma postami sam mógłbym się podpisać, a ich autor zmienił moje podejście do blogosfery.

***

KINO-DVD
Co tu dużo pisać, sam tytuł mówi wszystko. Znajdziecie tu recenzje filmów i ich wydań DVD. Jest to chyba jedno z niewielu miejsc w sieci, gdzie dokładnie opisany jest każdy dodatek do płyty. A wszystko napisane jest bardzo dobrym stylem. No i z większością opinii na temat filmów się zgadzam.

***

A jednak się kręci
Jedyny sportowy blog, który śledzę. Jego autorem jest, znany z Gazety Wyborczej, Rafał Stec. Nie zawsze podzielam jego opinie (a fascynacji włoską piłką nie zrozumiem nigdy), ale często uwagi ma niesamowicie celne. A i sporo ciekawostek z footballowego świata można tam znaleźć. Ponieważ nie samą piłką nożną człowiek żyje, czasem trafiają się wpisy na temat siatkówki.

***

Filmowe konkret-słowo
Kolejny blog filmowy i kolejny autor z którym się zgadzam, przynajmniej w większości przypadków. W zasadzie mógłbym powtórzyć wszystko to samo, co w przypadku Maxcine'a, bo i tu recenzje czyta się niezmiernie przyjemnie. Prócz recenzji nowości znajdziecie tu jednak często klasykę gatunku. Czyli dla każdego coś miłego

***

Soczewką Pyszcza
Na ten blog trafiłem przypadkiem, podczas przeszukiwania blogosfery. Niezmiernie inteligentna autorka, która potrafi napisać zabawnie, zarówno o niczym, jak i o czymś powinna być wystarczającą zachętą do odwiedzin.


Tak przedstawia się moja piątka. Jeśli chociaż jedną osobę zarażę entuzjastycznym podejściem do któregoś z wyżej wymienionych blogów będę zadowolony. Jeśli któryś z nich będzie dla Was nowy, a spodoba Wam się niezmierni dajcie temu wyraz w komentarzach! A u siebie spłódźcie podobne notki! I apeluję tu do wszystkich, nie tylko wyżej wymienionych.

Wszystkiego najlepszego wszystkim blogerom życzy pawcio!

5 komentarze:

ktrya pisze...

Dwa z wymienionych blogów znam doskonale :)

m. pisze...

dziękuję.

maxcine pisze...

Ja też dziękuje, chociaż nie biore udziału w takich eventach :)

szymalan pisze...

A ja jak zwykle dowiedziałem się o wszystkim za późno :D Nie mniej dzięki :)
pozdrawiam,

Agniecha pisze...

hihi :D cieszę się, że dwa z wymienionych przez Ciebie blogów ja sama odwiedzam :) w ogóle ciężko mi zakapować reguły tej akcji. No, ale może jeszcze do końca się nie obudziłam :D
pozdrawiam i zapraszam do siebie na miesiąc z psychopatami, gdzie postacią przewodnią jest najbardziej wytrwały seryjny morderca kina - Jason Voorhees, który doczekał się aż 12 filmów. Nowe notki "Nowy koszmar Wesa Cravena" oraz "Piątek trzynastego" już na blogu.
buziaki ;**

Prześlij komentarz

 

Premiera miesiąca:

Premiera miesiąca
Tytuł: 'Wszystko, co kocham'

premiera: 15.01.2010


gatunek: dramat

reżyseria: Jacek Borcuch

scenariusz: Jacek Borcuch

obsada: Olga Frycz, Andrzej Chyra, Mateusz Kościukiewicz, Katarzyna Herman