sobota, 8 sierpnia 2009

Przegląd sierpniowych premier kinowych

Wszyscy trąbią, że wakacje to sezon ogórkowy, więc i ja tak chyba powinienem. Ale zamanifestuję to inaczej - rekordowo krótkim przeglądem premier. Raz, że oszczędzę Wam czytania w te piękne, słoneczne dni, dwa sam za chwilkę wyjeżdżam na tydzień, smażyć się na Półwyspie Helskim, trzy nie ma czego polecać.

Chyba najbardziej na wyróżnienie zasługuje 'Kac Vegas' (premiera: 07.08.2009), która ma zaskakująco dobre zwiastuny i przyzwoitą obsadę.

Mnie osobiście zaintrygowali też 'Wezwani' (premiera: 28.08.2009). Czyli kolejny horror z Hiszpanii. Po dwóch zeszłorocznych mam wobec niego spore oczekiwania.

Nie zabraknie też rozrywki dla dużych dzieci - 'G. I. Joe: Czas Kobry' (premiera: 07.08.2009) to kolejna historia (po Transformersach) inspirowana zabawkami, natomiast 'Załoga G' (premiera: 14.08.2009), to kolejna w te wakacje animacja, tym razem o chomikach ratujących świat.

Jeśli ubóstwiacie Madonnę, a nie macie biletu na koncert w Warszawie, możecie wybrać się do kina na 'Mądrość i seks' (premiera: 07.08.2009), czyli reżyserski debiut tej pani, który zapewne będzie równie żenujący, jak ona sama.

Dla fanów kina akcji będzie też druga część '13 dzielnicy' (premiera: 28.08.2009), natomiast miłośnicy dramatów powinni rzucić okiem na 'Bez mojej zgody' (premiera: 21.08.2009)(na prawdę intrygująca fabuła!).

Oto zwiastun 'Kac Vegas':

Pozdrawiam wakacyjnie :)

7 komentarze:

lola king pisze...

Rzeczywiście za bardzo nie ma czego polecać, ale chyba nie jest aż tak źle. Z tych premier mnie najbardziej podoba się Kac Vegas i niewymieniony przez ciebie horror Wrota do piekieł, który za niedługo będzie miał swoją premierę. No zobaczymy czy to w ogóle warte będzie obejrzenia. Pozdrawiam ;]

szymalan pisze...

Ech, nędza w sumie. Kac vegas to mozna w domu pooglądać. W sumie nie wiemczy sie gdzies wybiore do kina, tym bardziej ze w piatek wyjeżdzam na mały urlop ;)
pozdrawiam

unnami pisze...

załoga g jest o świnkach, a nie chomikach ;p

Ja miałem isc na g.i. joe ale zrezygnowałem.

Dude pisze...

Byłem na "Kac Vegas" i mocno się zawiodłem. Nie zaśmiałem się mocno ani razu, a wręcz momentami ziewałem. Nie to, że mam coś przeciwko komediom kumplowskim. Lubię twory ze stajni Apatowa, cenię wulgarne dialogi z filmów Smitha, ale w "Kac Vegas" dostałem niby film, który zawiera w sobie wszystkie cechy komedii, ale tak naprawdę jest tam za dużo wszystkiego napakowane, twórcy chyba nie wiedzieli w którą stronę iść. Są różnorodni bohaterowie, ale bez charyzmy, jest wulgarny humor, ale nie przekłada się to na zabawność dialogów, jest wreszcie niezły pomysł, ale scenarzyści woleli ograniczyć go do żenujących scenek z testowaniem paralizatora przez przedszkolaków. Słabo.

5/10

Agniecha pisze...

no polecać niby nie ma czego, ale ja już G.I.Joe widziałam :P za resztę nie zamierzam się zabierać :D
udanych wakacji życze ;**

pafffcio pisze...

Lola, nie wiem dlaczego o 'Wrotach do piekieł' nie wspomniałem, ale chyba faktycznie warto było to zrobić. Przeczytałem ostatnio recenzję i była całkiem pozytywna.
Unnami, świnka, czy chomik - i tak małe i futrzaste ;P A tak na serio, to w tej notce jest jeszcze jeden błąd merytoryczny, ale póki co nikt go nie wyłapał :P
Pozdrawiam,
pawcio

Anonimowy pisze...

Jeśli interesujesz się kinem zapraszam na forum www.kino.pun.pl
Pozdrawiam!
Lotri

Prześlij komentarz

 

Premiera miesiąca:

Premiera miesiąca
Tytuł: 'Wszystko, co kocham'

premiera: 15.01.2010


gatunek: dramat

reżyseria: Jacek Borcuch

scenariusz: Jacek Borcuch

obsada: Olga Frycz, Andrzej Chyra, Mateusz Kościukiewicz, Katarzyna Herman