piątek, 18 stycznia 2008

Kolejny konkurs na bloga roku

Ostatnio trochę się lansuje, ale to już ostatni taki post. Nie planuję się zgłaszać w najbliższym czasie do kolejnych konkursów, więc i notek tego typu nie powinniście widzieć. No chyba że któryś z konkursów wygram, wtedy się pochwalę ;)

Przechodząc do rzeczy, serwis wiadomości 24.pl zorganizował konkurs 'Bloger 2007 Roku', a ja stwierdziłem, że się tam zgłoszę. Oczywiście moja wygrana jest w Waszych rękach ;)
Żeby oddać na mnie głos musicie wejść na tą stronę:
http://www.wiadomosci24.pl/blog_glosuj/1166.html
następnie wpisać swój email w to pole, w które proszą i kliknąć 'ok'. Później dostaniecie maila z linkiem, w którego trzeba kliknąć, by potwierdzić oddanie głosu.
Myślę, że nie jest to wiele, a na pewno jest to mądrzejszy system głosowania niż ten w poprzednim konkursie. Tak więc liczę na Wasze głosy :)

PS. Wczoraj wrzuciłem newsa o prawie-nominacji Katynia, ale nie planuję wrzucać kolejnych nowinek ze świata filmu (może z wyjątkiem tych o sukcesach naszych w walce o Oscary i inne ważne nagrody). Raczej pozostanę przy recenzjach i zapowiedziach (raz w miesiącu). Zapowiedź styczniowa już wkrótce, najbliższa recenzja - Diabeł ubiera się u Prady. W ferie chcę wprowadzić kilka kosmetycznych zmian, ale o tym napiszę więcej, gdy już je wprowadzę ;)

Pozdrawiam

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Premiera miesiąca:

Premiera miesiąca
Tytuł: 'Wszystko, co kocham'

premiera: 15.01.2010


gatunek: dramat

reżyseria: Jacek Borcuch

scenariusz: Jacek Borcuch

obsada: Olga Frycz, Andrzej Chyra, Mateusz Kościukiewicz, Katarzyna Herman